torsdag 29 november 2012

kvistar

 
Julpynt i vardagsrumsfönstret. 



MIN LEDIGA VECKA NÄRMAR SIG SITT SLUT.

Men mycket har jag hunnit med och jag känner mig redo för advent. En gren med vita pappstjärnor från House doctor (men man kan säkert vika lika fina själv!) pryder vardagsrumsfönstret. Den tomma brickan hänger ihop med adventskalendern, ni vet den svävande i köket, mer kan jag inte berätta just nu. Men den kommer snart att börja fyllas, ni får se.
Nu in till stan och göra lite ärenden.

Kram så länge.



  

3 kommentarer:

  1. God kväll. Finaste reportaget i Lantliv...bläddrat fram o tillbaka och tycker att det är magiskt fint. Lagt din blogg i mina lista på ipaden o bläddrat igenom hela bloggen. Oj vilket hus o potential.
    Är otroligt sugen på Tine K lampan kit över vårt matsalsbord. Hur blir ljuset när den är tänt? Ditt foto i närbild med silkespapper runt lampan kunde man riktigt se lystern i sidentyget. Ingår ingen sladd eller fäste?
    vilka färger har du på de små TineK lyktorna på soffbordet?
    Hälsningar från inredningsintresserad, 38 Årig tvåbarnsmor Elinor i Vårgårda.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Elinor, taklampan i kit blir tyvärr lite rosa när den är tänd. Nu har jag i och för sig gamla hederliga glödlampor kvar och de ger ju ett gult sken. Ska byta till en ny med mer vitt ljus, så kanske det blir bättre. Ljuslyktorna är en blandning av färger, vet tyvärr inte exakt vilka. Men det blir fint att blanda! några vita och några av de brutna kulörerna. Roligt att du gillar bloggen!

      Radera
  2. Godmorgon!!

    Jag köpte Lantliv igår och vilket underbart reportage
    från ert vackra hem, Love it :-)

    Massor av jul inspiration fick jag!! Härligt!!

    Kraaam Paula

    SvaraRadera