lördag 18 augusti 2012

sköna lördag

 
Ännu en bild på min provmöblering, fast tänk er en stor skön fåtölj istället för stolen och en mysig fotpall istället för kuddarna.



HEJ ALLA FINA.

Har ni en skön lördag? Vi har varit med barnen i en lekpark hela förmiddagen och älsklingen och jag hann få en liten pratstund (inte helt lätt med tre trollungar i familjen, vuxenpratet får liksom aldrig plats) och en iskaffe, medan T, C och V for runt och klättrade och gungade. I eftermiddag tror jag det blir lite hemmafix, vi försöker bland annat få det lite trevligare kring vår entré och ytterdörr. Visar er sedan.

Kram så länge.



  

4 kommentarer:

  1. Jag tycker det är superfint nu också! :-)

    SvaraRadera
  2. Provmöbleringen är ju riktigt fin med dom möblerna ni har idag.
    Älskar lampan från Tine K. Står högst upp på önskelistan.

    Kram, kram

    SvaraRadera
  3. Ser kanonmysigt ut och jag tror det blir jättebra med en vriden fåtölj med fotpall. Blir nog luftigare så...
    Gillar det mjuka mot det svarta och vita! Är bordet helt svart eller mörkt grått? Ska måla om själv och har svårt att hitta en bra färg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bordet är helt svart, men jag skulle nog göra det mörkt mörkt grått om jag gjorde om det och helt matt.

      Radera