fredag 10 augusti 2012

inreda barnrum

 
Inspiration till det lilla barnet från hm.com.



NU ÄR DET DAGS ATT TA TAG I BARNENS RUM.

Både min stora killes rum och mina småttisars rum (de delar) behöver lite kärlek och omvårdnad. De är fullt fungerande och helt ok barnrum, men de saknar den där sista lilla handpåläggningen. Dessutom växer de ju så fort och behoven förändras, så lite nya tag behövs med jämna mellanrum. Hösten ska bli ett sådant tillfälle. Är just nu i surfa-inspiration-samla-på-mig-idéer-övertala-mannen-att-vi-visst-måste-måla-om-fasen. Men så snart den är avklarad drar jag igång. Hittade så fina saker på hm.com, både för mindre barn och lite större. I rena enkla färger. Gillar allt jag ser här, och några detaljer är redan på väg hit. Visar när de kommer.

Kram och ha bästa fredagen.


  

 
Och så fint till ett större barns rum, också från hm.com.




 

3 kommentarer:

  1. Visst är det super att H&M äntligen fått lite barngrejer i sitt inredningssortiment! Så mycket fina grejer :)
    Ska bli kul att se hur du får till det i barnens rum =)

    Ha en toppenfredag!
    Kram Catta

    SvaraRadera
  2. Superfina detaljer,gillar färgerna!
    Jag undrar vilket redigeringsprogram du använder till headern, jag vet hur man får in bild o text men inte bara text..måste vara helt snurrig för jag får det inte att funka!

    Ha en fin dag o helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tina, jag gör inget särskilt. Skriver rubriken i rubrikfältet i bloggers mall. Och väljer tyspsnitt så klart. Inga redigeringsprogram :)

      Radera