lördag 11 augusti 2012

höstdukning

 
Höstdukning med min &-tavla i bakgrunden.



HÖSTEN HAR SMUGIT SIG PÅ MIG.

Fast det bara är augusti. Kanske var det Loppans vissne-bukett som jag fick igår (Grenar med torkade löv som hon samlat ihop. En bra idé faktiskt. Och väldigt vackert!), kanske är det den kalla klara luften, men jag fick sådana höstkänslor. Hade lust att göra en höstinspirerad dukning till middagen igår, med vissne-bukett och allt.

Så jag ber om ursäkt om jag sprider höststämning så här mitt i augusti, men kram och hoppas ni får en härlig lördag.



 
Kuddar, kuddar, kuddar. Älskar kuddar.

 

 
Loppans vissne-bukett som inspirerade till allt.

 

 
Gillar färgskalan. Vit, beige, grå, brun och svart.



 

6 kommentarer:

  1. Så mycket fint du visar, tavlan är ju helt lovely!

    Ha en skön lördag,
    kram Catta

    SvaraRadera
  2. Åhhh vad fint du gjort det kramar Sofia

    SvaraRadera
  3. Jag har oxå höstkänslor!
    Mycket fint och inspirerande du gjort!

    Hälsningar
    Lotta

    SvaraRadera
  4. Jättefint du gjort!!!
    Mvh Camilla...

    SvaraRadera
  5. Underbar dukning! Så mycket fint och inspirerande. Särskilt tavlan där bakom är så himla fin, ger en härlig kontrast, supersnyggt!! Kram Paula

    SvaraRadera
  6. Så vackert! Och även om det har varit den härligaste sommardagen här hos oss, så känner man att hösten är på ingång!
    Kram Jenny

    SvaraRadera