söndag 26 augusti 2012

gillar jag just nu

 
Stelt armband från Cos, armband med svart sten från Lite Kalabalik, gnistrande ring från Dyrberg/Kern och roströd sjal från Lindex.



HÖSTEN STÅR JU FÖR NYSTART.

Och även om det väl inte är höst riktigt än på ett tag, så finns ju redan känslan där. Och suget efter nystart. Nu gillar jag ju egentligen inte hösten (jo visst, den allra första delen går an, med hög klar luft och flammande träd, men sedan i snålblåstens november, not so much...) utan är en riktigt sommarälskare. Ju varmare desto bättre om ni frågar mig (nästan, gränsen går vid 45° som vi hade en sommar då vi bodde i Aten, blodet kokade!). Men jag  ä l s k a r  höstmodet. De mustiga färgerna passar mig så mycket bättre, och vi blir ju helt enkelt lite vackrare med sjalar och kavajer och högklackade stövlar. Några av höstens favoriter ser ni här.

Kramar och njut nu de sista sommardagarna.


  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar