onsdag 29 augusti 2012

finaste barntavlorna

 
Allt det vackra man kan säga om sin lilla skatt.



SE SÅ FINA TAVLOR MINA TROLLUNGAR HAR FÅTT.

Trevliga folket på Babywall har skickat varsin tavla till mina småskruttar. De följer bloggen (tänk alla dessa fantastiska läsare!) och såg att jag snart ska ta tag i mina småttingars rum och få till det där sista myset. Så lilla C och lilla V fick varsin tavla att hänga ovanför sängen. Texten lyder:


Världens sötaste finaste gulligaste suveräna coolaste bästa puttenuttigaste ypperligt enastående fantastiska raraste mest otroligt vidunderligaste häpnadsväckande sagolikt fenomenala vackrast lysande sprakande nätta finurliga roligaste angenämt bubblande bedårande förtjusande makalöst underbara lilla C...



Och så en likadan till lilla V. Gulligt eller hur? Massa annat fint har de i sin webbshop med. Ni ska få se dem bättre med glas och ram på sin plats när jag kommer så långt. Det har kommit lite källarprojekt emellan bara (och de är inte alls lika roliga att visa på bloggen), men snart så.

Till dess. 

  


 
Kärlek till en liten skrutt!

 

 
Gulligt inslaget.






4 kommentarer:

  1. Grattis vilken höjdare : ) fina kram Sofia

    SvaraRadera
  2. Tusen tack för hjälpen, nu är kuddar i blått beställt:)
    Tintin

    SvaraRadera
  3. halloj, vilkas härliga tavlor sååå fina! Ha en fin helg kram från Maja

    SvaraRadera
  4. Visst är tavlorna såå fina därifrån ! Har också just in skaffat en =) så toppen fina ju!

    SvaraRadera