tisdag 7 augusti 2012

en smula kärlek

Att älska någon.



IDAG FÖR 11 ÅR SEDAN BESTÄMDE VI OSS.

Fast egentligen hade jag bestämt mig långt innan det. Ja, redan 6 år tidigare. På den där andalusiska fiestan bland flamencodansörer och vita spanska hästar vars hovar inte riktigt nuddar marken. Men älsklingen min är inte lika beslutsam och behövde fundera i 6 år till. Sedan kom frieriet. På ön. På bryggan i solnedgång. Vi var trötta och lortiga efter att ha renoverat fönster hela dagen (haha,  såklart). Ett perfekt tillfälle helt enkelt. Jag sa ja, förstås. Och det blev vi på riktigt. Med ringar och kyrka och en hel massa småtroll. Ja. Så kan det gå. När man älskar någon.



  
  

4 kommentarer:

  1. Åååå kärlek..
    Härlig blogg du har :)

    Ha en fin kväll,
    Catta

    SvaraRadera
  2. Underbart med kääääärlek!=)

    Jag har mailat dig du fina tjej!:)

    Kram
    Adela

    SvaraRadera
  3. Jag och Mannen firar snart 4-årig bröllopsdag och att det var 13 år sedan vi blev tillsammans. Visst är det fantastiskt att åren går så fort och ändå känns det som vi har känt varandra i en evighet?

    Kram, kram

    SvaraRadera
  4. Vad fint skrivet, kärleken är livet!!

    SvaraRadera