fredag 15 juni 2012

vardagsstök

 
Som det ser ut mest.



Röjer runt för fullt här hemma.

Imorgon är det nämligen en vansinnigt spännande dag. Fotografen Anna kommer hit och ska göra ett hemma-hos-reportage i villa Någorlunda. Så jag städar, flyttar runt och funderar på hur jag ska få barnen att inte stöka till så förfärligt till imorgon. Och vad de ska ha på sig. Och vad jag ska ha på mig! För Anna säger att inredningstidningar alltid vill att familjen ska vara med på bild. Ojojoj. Lovar att berätta hur det gick.

Men nu lite mer plock och piff och puff. Kram.

 

Matplatsen som just nu har svarta stolar. Vi får se hur länge det dröjer innan jag byter tillbaka till de vita...

 

 
"Var vänlig och ta ett stort kliv och kom in", ja det blir lätt ett hav av skor i en trebarnsfamiljs hall.


 

4 kommentarer:

  1. OJ va spännande!! Lycka till med reportaget och trevlig helg! :)

    Kram Kristina

    SvaraRadera
  2. Det låter superspännande !!! Jag är säker på att det kommer att gå alldeles lysande !
    Lycka till !!
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Vad härligt!
    Lycka till! Det kommer att gå jättebra!
    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Spännande!! Kommer bli kanonfint!! Hojta till när det kommer ut i tryck, den tidningen måste jag ha!! Superinspirerande blogg om ett väldigt vackert hem!! Kram Ulrika

    SvaraRadera