lördag 26 maj 2012

nästanbröllop

 
Vi firar ett stundande bröllop.



Godmorgon alla fina!

Här har vi en aningen trött bloggerska idag. Men glad och fylld med positiv energi. Igår firade vi nämligen en av mina allra äldsta vänner - vackra M som jag har känt i 30 år i år! -  som  ä n t l i g e n  ska gifta sig. En liten vigsel bara hon och mannen ska det vara. Så enkelt och romantiskt. Och det ville vi ju förstås fira med en bröllopsinspirerad middag bara jag och "mina" tjejer från Afrika. Roligt hade vi som alltid och nu känner jag mig sådär lycklig och upplyft som man bara gör efter en riktig tjejkväll.

Många kramar.
   


 
Vacker dukning, syrener, ett litet brudpar (som för övrigt liknar brudparet ifråga) och en hel kväll full med tjejsnack :) När man är runt 40 börjar det ju tunna ut med bröllop i bekantskapskretsen så man får passa på att njuta av de som är. Och nu njuter vi av M och Ms vigsel om en vecka.



 
Och bloggerskan själv som så sällan fastnar på bild. Känner mig betydligt
bekvämare bakom kameran än framför, men här bjuder jag i alla fall på en bild
 



1 kommentar: