måndag 9 januari 2012

en liten prins sover sött

 
Prinsen har invigt sin säng.




Uj, vad det var kallt idag!

Jag höll på frysa näsan av mig när jag hämtade alla sötnosarna på dagis och skola nu i eftermiddag. Min kropp är inte beredd på någon kyla nu!

Igår invigde lille prinsen sin säng. Och det gick bra. Eller bra och bra, men som vanligt ungefär. Några timmars sömn i den egna sängen och sedan resten av natten på tvären mellan mig och pappan. Söt som socker var han i alla fall där han snusade i prinssängen tillsammans med sin trogne vapendragare Buzz Lightyear.

Nu blir det soppa och vitlöksbröd här i villa N. Känner att vi alla behöver värma upp oss lite.



 

1 kommentar:

  1. ja kylan kom plötsligt!
    tur man är sjuk så man bara kan sitta under filten(och läsa alla fina bloggar) =)
    vad blir det för soppa?
    behöver matinspiration, och soppa är ngt vi ALDRIG gör. men ack så gott det är...och med gott bröd till.
    ha en fin afton =)

    SvaraRadera