måndag 23 maj 2011

loppans nya klädskåp



Hej alla bloggvänner!

Ny vecka och mycket nytt på gång. Jag blir trött bara att tänka på allt jag ska hinna med den här veckan. Nya projekt på jobbet, läkarbesök, vårruset, ett viktigt möte och allt det vanliga trixet med hus och barn... Puh! Men tiden susar ju förbi när man har mycket på gång och innan vi vet ordet av är det helg igen :) 

Lilla loppan har fått en klädskåp som anstår en prinsessa med triljoner klänningar att förvara. Det passar så bra i hennes rum och har precis den stilen jag älskar! Målat och klart var det också, så jag slapp det besväret den här gången. Annars målar jag ju jämt möbler! 

Nu ska jag betala köket som ju levereras om en vecka! Oj, så spännande det ska bli! Mycket jobb förstås, men roligt roligt med nytt kök. Ha en härlig kväll! Kram fru N.
  


 Mysig sovhörna bakom klädskåpet.


 Vackra detaljer! Titta på nyckeln och "pärlranden" runt spegeln.


 Sängen är pappans gamla från 70-talet, blev flickigt söt med vit färg.



Blandade kuddar, både köpta och hemsydda, samt docka som jag själv lekte med som liten.


1 kommentar:

  1. Det var värst....Vårruset!!! Jaha, då inser jag att jag ligger i lä...och bara tre månader kvar dessutom!

    SvaraRadera